среда, 21. октобар 2015.

AURA STAY FOOLISH

Zdravo :)



Kao sto iz samog naslova mozete da procitate,danasnji post posvecen je jos jednoj lepotici iz kolekcije Aura Velvet Matte ruzeva,a rec je o predivnoj ljubacistoj nijansi.Sto se mene tice,idealna je za jesen.


Kao sto pretpostavljam vec svi znaju,ovi Aura ruzevi su potpuno mat,pakovanje je izuzetno prakticno,aplikator je u vidu sjaja,sto ga cini izuzetno lakim za nanosenje.

Boja koju cu vam ja danas predstaviti je iz nove jesenje kolekcije i rec je o srednje tamnoj ljubicastoj nijansi koja moze da laska svakoj boji tena.Nijansa je 615,Stay Foolish.

Oduvek sam volela ovakve nijanse,ali nisam mogla da pronadjem odgovarajucu.Aura me je zaintrigirala svojim bilbordom na ulicama Beograda,upravo sa ovom bojom.Uzivo je nijansa,barem na mojim usnama,mrvicu svetlija.

Stay Foolish spada u hladnije ljubicaste nijanse,koje mrvicu vuku na neon,sto se meni uglavnom i dopada.Pigmentacija je odlicna i kod ove nijanse,gde je samo jedan sloj sasvim dovoljan za potpunu pokrivenost.Ja imam obicaj da stavljam 2 sloja,jer lepse izgleda na usnama.Na slici ispod mozete videti kako izgleda na ruci,na dnevnom svetlu,kao i na usnama.Na slici na usnama je mrvicu svetliji nego uzivo.


Da li volite ovakve nijanse ruzeva?

Do sledeceg posta,

KONSTANTINA 

20 коментара:

  1. Ja imam 612, on je onako bas ljubicast i mnogo mi se svidja. Moram probati i taj 615 ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa je boja! Obozavam ove ruzeve i hvalim ih na sav glas :) Ja imam 601 i 605 i predobri su!

    ОдговориИзбриши
  3. Na tvoju preporuku sam ih kupila i starno sam odusevljena :) Hvala!

    Sonja

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna recenzija. Imam vise tih ruzeva i obozavam ih,najbolji su mi od svih. Moracu i ovu nijansu da nabavim. Prelepo ti stoji.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Ana,obozavam tvoj blog,bas si specificna,lijepa i imas ukusa..Preljepo ti ruz stoji kao i svi koje si recesirala,ova je vidim malo tamnija a opet divna,nisam ga probala ali cu radi tebe,mislim da ce i meni stojati... Joj da ne zaboravim,izvini jer nije u sklopu teme,ali sam odljepila za tvojom maskom za mobilni onom sa psom torbom i zenskim nogama :) pa me zanima gdje si je kupila? Hvala puno! Pozdrav iz RS!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno puno na ovim divnim komentarima :)
      Masku sam narucila preko fb,ostavicu ti ovde link pa pogledaj :)
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.271353803031266.1073741859.113438692156112&type=3

      Избриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. To sam ja cura sto se javila zadnjom porukom anonimno u vezi maske,morala sam opet tako jer mi nesto nije uredu sa porukama sa licnog profila,same se brisu ili sta li vec nema drugi razlog,sve sam vec napisala pozitivno samo naravno izvini nije stvarno do mene... Poz.

    ОдговориИзбриши
  8. Predivna si, a ruz je mrak :D Zaljubljena sam u njihove ruzeve.

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate