понедељак, 6. јун 2016.

VELNEA BALZAM ZA KOSU SA ULJEM MAKADAMIJE

Zdravo :)

Danas vam donosim recenziju još jednog proizvoda za negu moje kose,a reč je o brendu Velnea. Velneu do momenta ove kupovine nisam nikada koristila ali ću u budućnosti ovu grešku svakako ispraviti.




Ovo je jedan od onih proizvoda za kosu koji me je neočekivano u potpunosti oduševio.Kupljen sasvim slučajno u zelji da isprobam jos jedan u nizu hvaljenih balzama za kosu i zaista se nisam pokajala.Cena od 190 dinara ne opravdava kvalitet ovog proizvoda,jer s obzirom na učinak na mojoj kosi,vredi mnogo mnogo više. 

Proizvod sadrzi 250 ml i s obzirom na gustinu i duzinu moje kose,nece mi trajati dugo,sto i ne predstavlja problem. Ucinak na mojoj kosi je bitan,a vec nakon nanosenja balzama na mokru kosu,mekana je,nezna i laka za češljanje.Ova linija namenjena je prvenstveno suvoj i oštećenoj kosi,koja je lako lomljiva i teška za raščešljavanje. Moja je svakako suva,lomljiva nije ali problema sa rascesljavanjem imam s vremena na vreme.
Od kako sam ga kupila,a ima tome vec mesec dana,svakodnevno ga koristim i mogu da kazem da mi kosa nikada nije bila lepša,čistija,svilenkastija i sjajnija. Lako se raščešljava i izuzetno je podatna.

Što se sastava tice,sadrzi pantenol,glicerin i ulje makadamije kao i kompleks proteina pnice.Sadrzi i sulfate,ali ne vidim da oni išta ode mojoj kosi.





Tekstura balzama je gusta i podseca me na kremu za telo.Miris nije previse intenzivan i dosta podseca na mleko i kokos.Miris je prisutan i nakon pranja,ali nije previse intenzivan i ne gusi.

U ponudi postoji jos i sampon iz iste linije kao i ulje za kosu koje svakako planiram da isprobam.Cena ovog balzama je 190 dinara i moze se kupiti u svim Lilly drogerijama.

Da li ste probale nesto od Velnee i sta mi preporucujete?

Do narednog posta,

KONSTANTINA

5 коментара:

  1. Ja i dalje cekam post o tome kako pravis i odrzavas svoju divnu frizuru... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6. јун 2016. 03:19

    Slazem se sa tobom, moja plava kosa isto zahteva dodatnu negu, a ovi balzami su sjajni! Iskreno Velnea mi se pokazala mnogo bolja nego Balea :)
    Mnogo pozdrava, Alekta :)

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate