недеља, 18. октобар 2015.

NEKOZMETICKI FAVORITI OVE JESENI

Zdravo :)

Ovim postom cu promeniti svoju svakodnevnu rutinu na blogu i pisati o nekim stvarima koje volim i koje me opustaju.Pisacu o tome sta sam volela ovog septembra,takodje,dotaci cu se i svojih favorita za predstojecu jesen .

U septembru, kao ni u ostalom delu godine, moja hrana,narocito dorucak,se ne menjaju previse.Zastupljene su ovsene pahuljice,koje jako volim,iz razloga sto mogu da pravim razlicite kombinacije.Kada dodje jesesn i hladnije vreme,prednost dajem jabukama,cimetu i orasima.




Ljubitelj kafe sam postala prosle godine.Na vreme :) Do tada je skoro uopste nisam pila.Sada,zivot ne mogu da zamislim bez nje,Capucino,cafe latte,hladan nes....malo cimeta,sa dosta pene.Napitak u kojem uzivam svim culima.

Bez esarpi i toplih saleva,jesen i zimu ne mogu da zamislim.Topla garderoba je na prvom mestu.Preovladava bordo,siva i crna boja.Nezaobilazni komad garderobe ove jeseni je kaput.


Kada je sminka u pitanju,radujem se jeseni.Iako preferiram jaci make up,jesen volim zbog tamnijih ruzeva.Bordo usne su moj favorit svake,pa i ove jeseni.

Nisam zavisna od You Tube-a,ali svaka slobodan trenutak koristim da gledam strane blogere.Kanal koji sam relativno skoro otkrila,a koji gledam bez prestanka vec danima je MissLizHeart  


Knjige...Knjige su mi pasija,obozavam da citam.Krimi,ljubavni romani,drame....uzivam u knjigama,uz dobru kafu. 50 nijansi siva je poslednja knjiga koju sam procitala u jednom dahu.

Slatkisi ...nepresusna tema za mene,velikog ljubitelja slatkisa.Slatkisi su zaista moj jedini porok i svim culima uzivam u njima.Nekada na svoju stetu.Prosto i jednostavno,uzivam.

Bez muzike ne bih mogla da zamislim svoj zivot.Muzika mi popravlja raspolozenje,sa muzikom se budim i sa njom lezem.Omiljena pesma prethodnih meseci je nesto sto me asocira na leto i budi lepe uspomene.



Da li vam se dopada ovakav tip postova i moji favoriti?

Do narednog posta,

Konstantina

2 коментара:

Претражи овај блог

Translate