недеља, 12. јун 2016.

FAVORITI MESECA MAJA

Zdravo :)

Danasnji post bice posvecen favoritima meseca maja,tacnije neke od ovih proizvoda koristim vec nekoliko meseci i sada su se utisci u potpunosti slegli a oni se nasli u najdrazim proizvodima proteklog meseca.


Prvi i najdrazi favorit citave ove kao i prethodne godine je Aura Velvet mat tecni ruz za usne u nijansi 601 Be Beloyed. Nude nijansa,nimalo mrtva na usnama,svetla ali uz pomoc adekvatne olovke izgleda savrseno.Jedan od najdrazih nude karmina. Sto se mojih usana tice, nimalo ih ne susi,ne osecam ga na usnama,traje mi skoro pa ceo dan. Cena mu je oko 500 dinara. 



Olovka koju najvise kombinujem uz Aura ruz,a u poslednje vreme i uz sve ostale,od nude do najtamnijih,jer je idealna za kombinovanje je Farmasi olovka za usne u nijansi 201.Brend Farmasi do sada nisam imala prilike da koristim,ali cu gresku svakako ispraviti jer se u paketicu koji je stigao od uvoznika naslo pregrst fantasticnih proizvoda koji su vec nasli mesto u mojoj svakodnevnoj rutini. Olovka je odlicne pigmentacije,laka za nanosenje,izuzetno kremasta. Boja je izmedju nude i ljubicaste.Cena olovaka je 295 dinara. 

Kada smo vec kod olovaka,obrve su jedna od omiljenih stvari na mom licu i posvecujem im dosta paznje. Da bih uklopila boju obrva sa bojom kose,bilo mi je jako tesko da pronadjem adekvatnu boju. Kod brenda Essence sam pronasla olovku za obrve koja u potpunosti odgovara i mom tenu i boji kose i sto mi je najbitnije,ne vuce nimalo na sivo,sto ja nikako ne volim. Nisu puno mekane ali taman toliko da popunim svoje obrve.Moja je u nijansi Blonde. Cena je 199 dinara.

Aura Cover Me tecni puder je za mene pravo otkrice! Idealan je za prekrivanje svih nesavrsenosti na licu ili za one koji vole visoku moc prekrivanja kod tecnih pudera,kao sto volim ja. Vodootporan je, postojan i odlicno matira. Sadrzi standardnih 30 ml proizvoda i cenu mu je oko 600 dinara. Ima SPF 20.Izuzetno je kremast,gust je,ali se lako razmazuje i ima prijatan miris. Moja nijansa je 103 Sand. 


Nisam veliki ljubitelj highlightera i preterano sjajnog lica,zbog cinjenice da mi koza prirodno luci vece kolicine sebuma, ali u poslednje vreme ljubav prema highlighterima se rodila. Jedan od najdrazih pripada brendu Makeup Revolution a rec je o Goddess of Love zlatnom highlighteru. Tekstura mu je lako lepa,ne trusi se,lako se nanosi i postojan je.Boja je odlicna,sjaj je suptilan a proizvod ima odlicnu gramazu tako da ce trajati dosta dugo. Cena mu je oko 8 e.

Rumenila su jedan od najdrazih beauty proizvoda i imam ih u ogromnim kolicinama. Boja breskva preovladava. Volim ih jer daju svezinu licu i uz minimalno sminke,lice izgleda savrseno.Ovo Essence rumenilo sam sasvim slucajno dobila kada je vec izaslo iz redovnog asortimana i odusevila se ucinkom. Prelamaju se dve boja,kajsija i pink,ima diskretan sjaj i postojano je. Ne oksidira na licu i kada ga nanesete ne mrda i ne menja boju. Ne znam cenu s obzirom da se vise ne radi.


Makeup Revolution paletu bronzera i highlightera sam dugo planirala da kupim,ali je uvek bila rasprodata.Sada kada je imam,shvatam i zasto. Sadrzi 8 fantastickih i nosivih boja i sve se mogu iskoristiti,za sencenje,konturisanje,senke za oci a i kao highlight. Boje nisu previse pigmentovane,taman toliko da ne preterate.
Tekstura im je odlicna,dosta su nezne i svilenkaste, lako se nanose i ne truse se uopste. Cena ove palete je oko 10 eura. 



Da li vam se dopadaju moji favoriti maja?


Do narednog posta,

KONSTANTINA

13 коментара:

  1. Анониман12. јун 2016. 14:10

    Baš su lepi favoriti :) Gde si kupila Makeup Revolution paletu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман13. јул 2016. 14:05

      Ana gdje ih ima jel u Cosmeticsu? ili negdje drugo extra proizvodi..ja sam prema Farmasi bila skepticna al moram probati kad ti kazes

      Избриши
    2. Pitas za Farmasi ili Makeup Revolution proizvode?

      Избриши
  2. Hajlajter u obliku srca je predivan! Prvom prilikom kad odem do CG kupujem ga!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Proizvodi izgledaju predobro narocito ovaj u obliku srca *-*

    Preplati se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Kako kombinujes ovu olovku i Aura karmin? :) Da li olovkom samo uokviris usne ili ih skroz popunis pa preko sloj karmina? I da li ovaj karmin nanosis cetkicom ili ga utapkas prstima?

    ОдговориИзбриши
  5. Zasto ne pocnes da snimas za youtube? Prelepa si i savrseno se sminkas, od tebe bi se zaista moglo mnogo nauciti :)

    ОдговориИзбриши
  6. Gdje tacno u Crnoj Gori kupujes makeup revolution proizvode?

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate