уторак, 2. децембар 2014.

CIME FARBAM SVOJU KOSU - WELLATON 12/1

Zdravo :)


U danasnjem postu ce biti rec o tome kako i na koji nacin,tacnije cime farbam svoju kosu.Dvoumila sam se da li da pisem kompletan post na ovu temu ili da se samo fokusiram na svoju FB stranicu,ali ova farba definitivno zasluzuje kompletnu recenziju.Kao i moja kosa!


Kao sto sam vec vise puta napomenula,a i za one koje ne znaju,farba koju koristim vec pune 3 godine je Wellaton.Postoje dve nijanse ove farbe,12/1 i 12/0,koje s vremena na vreme i mesam,ali u poslednje vreme,cesce posezem za 12/1 jel ima bez podton i sa njom uspem da ublazim zuckasto-crvenkasti pigment koji imam.






Kada je rec o plavoj boji,ovo je jedina farba sa kojom uspevam da izvucem boju kakvu zelim.Dugo sam tragala za idealnom plavom bojom,isprobala farbe raznih proizvodjaca,a na kupovinu ove farbe sam se odlucila na preporuku koleginice.
Kako je na njoj boja izgledala u potpunosti priblizno boji koju zelim,odlucila sam se na kupovinu bez imalo razmisljanja.I drago mi je da jesam,jer se niti jednog trenutka nisam pokajala.

Kod ove farbe,pored boje koju sa njom izvlacim,mi se dopada cinjenica da u toku farbanja ne osecam neprijatno peckanje na glavi niti svab,sto mi se sa drugim farbama desavalo.To me je u potpunosti kupilo,a i navelo da iznova i iznova kupujem ovu farbu. Moze se kupiti u Lilly-ju i DM-u po ceni od oko 400 dinara.Tuba je standardne velicine,plus u pakovanju postoji i emulzija za razvijanje i dobra stvar kod farbe je ta sto je imam za 2 puta/.Farbam samo koren,nikada celu kosu.Vec sam rekla,lai nije na odmet ni ponoviti,sama se farbam :)


Sto se mirisa tice,farba ima jak i neprijatan miris,kao i sve ostale farbe.Nisam imala nikakve iritacije na kozi od nje,cak i kada bi zavrsila na celu ili prstima.

Izuzetno je postojana i ne ispira se brzo,sto govori cinjenica da se farbam na mesec ipo dana.Takodje,kvalitet kose mi se nije bitno promenio od kada koristim ovu fabru,cak bih mogla da kazem da sada izgleda puno bolje.

Na slikama ispod mozete videti kako boja izgleda na mojoj kosi :)







Da li Vam se dopada moja boja kose i cime se Vi,narocito plavuse,farbate? :)










Do sledeceg posta,


KONSTANTINA


42 коментара:

  1. Prelepa ti je boja kose, o a kosi koliko ti je divna necu trositi reci :) Moram isprobati ovu farbu, jos uvek tragam za savrsenom nijansom plave, ova mi se cini kao da bi mogla da bude pun pogodak :) I mali predlog za neki buduci post: mogla bi da napises kako se sminkas ili da cak pocnes da snimas video-tutorijale, ja mislim da bi to bio pun pogodak :) Puno pozdrava

    ОдговориИзбриши
  2. Nijansa ti je stvarno odlična, definitivno pristaje tvom tenu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divna boja i odlično ti stoji! :)
    Ja se u plavo farbam već dve godine, ali još nisam našla nijansu kojoj bih ostala verna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li koristis emulziju koja se dobije u farbi ili kupujes posebno 9% hidrogen? Kazes 9% hidrogen, na emulziji se ne vidi postotak.

      Избриши
  4. Kosa ti je stvarno prelepa, jedna od najlepsih sto sam u skorije vreme videla :) Ovo je primer kako plava kosa treba da izgleda, zdravo, negovano, sjajno :) Ne znam da li si nekad pisala o tome, ali cime uvijas kosu, i kako je stilizujes?

    ОдговориИзбриши
  5. Divna boja i kosa,samo me zanima koji procenat hidrogena koristis i koliko dugo drzis farbu?:)

    ОдговориИзбриши
  6. I ja koristim ovu farbu već dvije godine i prezadovoljna sam! I nova ambalaža je baš super! A ti si predivna! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Googlala sam Wella farbe za plavuse i naidjoh na ovaj post:-) U pravo vreme i na pravom mestu! Hvala za informacije:-)

    ОдговориИзбриши
  8. Poslije syossa 13-0 koji mi je unistio kosu, dugo sam trazila drugu farbu i slucajno na netu nadjem tebe i poslusam savjet.Prezadovoljna sam a kosa mi je sada super.Koristila sam 12.0 pa cu sutra probati 12.1 :-) Hvala ti puno :-* kiss

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман7. јун 2015. 06:06

    Koristila sam ovu boju dok sam bila plava, i tvrdim da je najbolja. Sada mi je mnogo zao sto sam potamnela kosu ali mislim da cu opet pokusati da je posvetlim. Tebi divno stoji. Imam pitanje, da li i cime posvetljujes obrve? Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман17. јун 2015. 06:21

    Ja imam jako puno crvenog pigmenta u kosi, danas sam kupila 12/0 i 12% hidrogen.Kolegica mi je savjetovala da mješa Wellu 12/0 i Subrina profesionalnu farbu 9/0 sa 12% hidrogenom i ima baš lijepu plavu baby boju.Danas sam se planirala farbati, pa me zanima da li da radim ovaj mix ili samo Wella farbu sa 12% zbog crvenog pigmenta.Trenutna podloga tj.korjen mi je lješnjak boje jedno 2-3 cm sa pramenovima na ostatku kose.Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da si se vec ofarbala,ali ja ne bih nista mesala,koristi samo Wellu :)

      Избриши
  11. Opet ja sa istim pitanjem, ali ne dobih odgovor :)
    Da li koristis emulziju koja se dobije u farbi ili kupujes posebno 9% hidrogen? Kazes 9% hidrogen, na emulziji se ne vidi postotak.

    Mila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene to zanima, nadam se da ce odgovoriti :)

      Избриши
    2. Sve se dobija u farbi za kosu,nista ne kupujem odvojeno. Izvini na kasnom odgovoru :)

      Избриши
  12. Pre svega bih da ti se zahvalim na ovom postu, jer si mi puno pomogla oko odabira farbe. :) Kosa ti je prelepa. :) Takođe imam jedno pitanje vezano za farbanje kose, napisala si da farbaš samo izrastak, a na ostatak kose ide preliv. Da li preliv stavljaš svaki put pri farbanju i koliko dugo ga držiš na kosi? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U sustini farbam samo koren,a ako mi ostane malo farbe,njom prosaram ostatak kose...farbam se jednom u mesec ipo dana :)

      Избриши
    2. Da li wella ima belu boju farbu... Kao ICE? Ili da kupim takvu kao ti pa da stavim 12%,hidrogena?hocu li i onda postici tu nijasnu belu kao sneg? Trenutno sam jako svetlo plava siva bela...

      Избриши
  13. Moze li ova farba da prekrije tamno smedji koren sa dosta crvenog pigmenta bez prethodne upotrebe blansa?Hvala...

    ОдговориИзбриши
  14. I mene zanima, može li da prekrije tamno smeđi izrastak?

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман6. март 2016. 04:12

    I mene zanima ako moze odgovor?? ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Draga Ana imam platinasto baby plavu kosu farbanu u salonu sa keune farbom i izrast od 1.5 cm.(misje siva kosa sa sjedima) Koju wellu preporucujes od ove dvije navedene i da li da fsrbam cijelu kosu ili samo izrast posto farbam prvi put sa wella bojom? Hvala.

    ОдговориИзбриши
  17. Cao,jel bese idu dva hidrogena na jednu farbu ili ne, davno Sam je kupovala pa nmgu da se setim,hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  18. Molim Vas da li ste nasli zamenu za ovu divnu farbu, posto je vise nema u prodaji kod nas

    ОдговориИзбриши
  19. Molim vas recite mi umesto wellaton a koju farbu koristite jer sigurno postoji slična neka u zameni i hvala vam puno ako mi da te saveti približan odgovor

    ОдговориИзбриши
  20. Da li ste nasle zamenu??

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate