среда, 24. јун 2015.

SAPUN OD KOZJEG MLEKA ZA PROBLEMATICNU I MASNU KOZU

Zdravo :)

U tecnom stanju,cvrstom,pena,gel,mus,sapun..Danas je rec o jednom proizvodu za umivanje - Rec je o sapunu.Ali ne bilo kakvom sapunu,vec o potpuno prirodnom,od kozjeg mleka,na bazi zalfije.
Zanimljiv podatak je taj da ne sadrzi konzervanse,niti bilo koje druge sastojke zivotinjskog porekla.





Kozje mleko sadrzi citav niz vitamina i minerala,zahvaljujuci kojima hrani kozu,usporava njeno starenje i cini kozu vitalnom i elasticnom.Kozje mleko se za negu preporucuje svim tipovima koze,jer je njegova ph vrednost najpribliznija ljudskoj kozi.

Zalfija je poznata po antiseptickom svojstvu,a narocito je efikasna u borbi protiv bakterija i koznih infekcija .Deluje protiv upalno i antibakterijski.

Sto se mog iskustva tice,utisci su jako pozitivni.Ne mogu jos uvek da kazem da sam odusevljena ucinkom,jer ga koristim svega 3,4 nedelje,ali mi se dopada kako utice na seboregulaciju.Moram da napomenem da mi lice nije problematicno i da nemam bubuljice,ali da sam s vremena na vreme sklona njihovom izbijanju.T zona,koja mi je kriticna,mi se skoro uopste ne masti.Nakon umivanja,lice je matirano,sveze,pore su manje vidljive,lice je tonirano i cisto,i sto mi se dopada,nema neprijatnog osecaja zatezanja.

Sto se sastava tice,sadrzi kozje mleko,natrijum hidroksid,preciscenu vodu,palmino ulje,kokosovo ulje,nerafinisano suncokretovo ulje,ulje jojobe,aromaticna ulja zalfije i lavande,cvetove nevena i prehrambene boje.

U buducnosti se svakako radujem isprobavanju i ostalih njihovih proizvoda,jer sam od skoro zaljubljenik u prirodnu kozmetiku.

Zanimljiv podatak je taj da ne sadrzi konzervanse,niti bilo koje druge sastojke zivotinjskog porekla.

Proizvodjac ovog sapuna je Hedera Vita iz Loznice.Sapun sam kupilau Dm-u i kosta oko 100 dinara.

Da li ste probale nesto od pomenutog brenda?

Do narednog posta,

KONSTANTINA

3 коментара:

  1. Gde se moze kupiti ovaj sapun i koja mu je cena?

    ОдговориИзбриши
  2. Volim prirodnu kozmetiku i volim sapune od kozjeg mleka, tako da ću definitivno da isprobam i ovaj posle tvoje preporuke. Moram još da dodam da me naslov veoma nasmejao. Nedostatak "kvačica" ume da napravi zabavan dvosmisao :)

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate