понедељак, 1. јун 2015.

INSTA POST # 7

Zdravo :)

Danas je na redu jos jedan instagram post,a to je nesto sto najvise volim da citam kod drugih blogerki.Protekla 2 meseca su bila puna putovanja i uzivanja.Ako mogu da biram,zelim da mi ostatak godine bude ovakav :) U daljem postu vas necu puno opterecivati pricom,uzivacete,nadam se,u mojim slikama :)


U protekla 2,3 meseca u kafi uzivam maksimalno.Kuci,na terasi,pored reke na nekom lepom splavu,pored mora.....





Omiljeno vino,omiljeno mesto,omiljena plaza i najdraza osoba....nista vise ne trazim....







Apsolutno nista ne moze da prodje bez dobrog selfia ;)


Proteklog meseca sam prisustvovala jednoj divnoj svadbi,retko kada idem na svadbe,sto je znak da se vise niko ne udaje niti zeni,od mojih bliskih prijatelja;) S vremena na vreme se uzelim svadbi,sto je bio slucaj i ovaj put.Deo onoga sto sam obukla mozete videti ovde :)



Uzivanje na suncu,pored mora,nista lepse...





Proteklog meseca sam se u vise navrata vodila ovom logikom ;) ne valja.....;)



Jedna od stvari o kojoj nisam mogla da prestanem da razmisljam.....  ;)


Tetkina bubica <3



2 коментара:

Претражи овај блог

Translate