недеља, 9. јун 2013.

PUPA NEW CHIC 18

Zdravo :)


U poslednje vreme sam sve vise opsednuta ruzevima i cini mi se,samo njih kupujem. Kako je krenulo lepo i toplo vreme,barem kalendarski,moja kolekcija ruzeva se sve vise siri i siri. Iako imam gomile i gomile ruzeva,ovo su boje koje najvise volim i kupujem i uvek im se vracam.Veliki sam zaljubljenik u nude ruzeve,narocito zato sto idu uz sve boje make up-a.


Danas Vam predstavljam jos jednu prelepu boju ruza a rec je o Pupa New chic  u nijansi 18. Pupa svoje ruzeve,barem ovu liniju,oznacava iskljucivo brojevima,nema nikakvog naziva. Ruzevi su potpuno mat,jako su hidratantni i kremasti,lepo se nanose i jako su postojani. Ovo mi je prvi ruz od Pupe koji imam u svojoj kolekciji i jako sam zadovoljna,sigurno cu kupiti jos neki :) Cena karmina je 2000,00.



Da li volite nude ruzeve i koji Vam je omiljeni? :)

KONSTANTINA



17 коментара:

  1. Анониман9. јун 2013. 03:21

    Molim te slikaj i kako izgleda na usnama :D
    Ja bas retko kupujem nude ruzeve, ali u poslednje vreme su poceli vise da mi se svidjaju :D
    Ovaj izgleda bas lepo, posebno jer ima rozi podton :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokusala sam,ali nisam mogla lepo da uhvatim boju :) Jos uvek ne umem da slikam usne profi ali potrudicu se :)

      Избриши
  2. Анониман9. јун 2013. 03:36

    Krasna boja :)

    Matea

    ОдговориИзбриши
  3. Podseca me na jedan Pupa karmin koji sam imala davno.. bas je lep.

    ОдговориИзбриши
  4. Najdraži Nude ruž mi je Dior Addict Extreme Cherie Bow, a ovaj Pupin mi je predivan ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna nijansa :)
    Do prije par mjeseci kupovala sam samo sjajila i onda se odjednom okrenula 360 stupnjeva i evo me na ruževima - opsjednuta sam njima u zadnje vrijeme :D

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман9. јун 2013. 05:59

    Divan je ruz, mnogo je lepa boja. Imam jednu veliku zamerku a to je sto ne slikas i usne namazane ruzem koji pokazujes. Uvek se razocaram, ipak zelim da vidim i kako to na usnama stoji, da li se uvlaci u linijice ili ne, nekako bolje ocenim teksturu... Pozz

    ОдговориИзбриши
  7. Otkad nisam ništa kupila od PUPE???Dobro si me podsjetila. Divna nijansa!

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo dobro izgleda :) Koliko su ovi ruzevi?

    ОдговориИзбриши
  9. Meni ove boje stoje očajno ali volim njiove karm,ine!

    ОдговориИзбриши
  10. Meni je prelepa nijansa! Samo jedna molba,da otkrijes tajnu gde si je kupila!? :-*

    ОдговориИзбриши
  11. Such a beautiful and natural color! I must try it! Thanks for sharing! I am your new follower! Would you like to follow me back?
    xoox

    ОдговориИзбриши
  12. kad da oceujemo slike karmina na usnama?

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate