субота, 1. јун 2013.

DEBORAH GLOSSY STICK

Zdravo :)


Danas su napokon na red dosli novi Deborah stikovi za usne koje sam,cim su se pojavili,jako zavolela,sto govore i same slike koje cete videti,kupila sam 4 nijanse od ukupno 9 koje postoje. Ako bi kojim slucajem zavirili u moje kutije i police sa karminima i sjajevima,videli biste da uglavnom dominiraju nude - smedje nijanse kao i bebi roze do drecavo pink koje najvise nosim leti,kada pocrnim.


Sto se DEBORAH GLOSSY STICK- ova tice,dolaze u 9 nijansi i zastupljene su uglavnom sve boje. Od smedje zlatne,preko nude,do kajsije,bebi roze preko hot pink nijansi pa sve do narandzaste i jarko crvene. Ove dve poslednje nikako nisu moje nijanse pa sam ih preskocila.


Sto se teksture tice,dosta su kremasti i blagi su,ostavljaju blagu boju,ali opet sve zavisi od nijanse. Ne isusuju usne i sto je najbitnije,ne skupljaju se u pregibima. Sadrze kolagen i usne su mekane citavog dana. Ne rezu se sto mi se jako dopada,nego postoji poseban mehanizan za odvrtanje :) Ja sam ih kupila u Jasmin parfimerijama i kostaju oko 600 dinara. Potpuno su bez mirisa.



Ja sam kupila nijanse 02,04,05 i 07. Nijanse s leva na desno 04,07,02,05.







Da li ste probale ove stikove ili nesto od stikova drugih brendova i kako vam se cini?


KONSTANTINA





8 коментара:

  1. Анониман1. јун 2013. 02:12

    U sve boje izgledaju divno, al definitvni favorit je prva sa desne strane :D divna je :))

    ОдговориИзбриши
  2. jesss konacno recenzija ovih debeljuca :) trazila sam ih po dmovima i lilly drogerijama i nigde ih nema a bas bih volela da ih probam! moracu da svratim do nekog jasmina :) vec vidim da si mi izbila najmanje 1200 din iz dzepa :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1. јун 2013. 12:00

    Predivni su svi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jupi, eto i Deborah je izbacila svoje olovčice, baš se veselim. Super su, najdraža mi je ova zadnja nijansa :D

    ОдговориИзбриши
  5. Hahahah nemoj ovo da mi radis,predivne su i sad moram da dopisem jednu na wl :D

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate