понедељак, 28. март 2016.

CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE / HIGH COVERAGE CONCEALER

Zdravo :)


Korektori su jedan od najdrazih rekvizita za sminkanje,jer pored toga sto svako lice ucine odmornijim i blistavijim,pomazu u prekrivanju i svih nepravilnosti na licu,kao flekica i sitnih bubuljica. Probala sam korektore svih brendova koji postoje na nasem trzistu,jer kao sto rekoh,bez korektora sminkanje nije sminkanje i imam dosta favorita. Jedan od tih je i ovaj o kojem cu pisati danas a rec je o korektoru iz drogerija kojeg jos uvek nema kod nas,a kupljen je u susednoj Crnoj Gori. 


Rec je o Catrice tecnom korektoru kamuflazi koji ima i svog prethodnika,kamuflazu u teglici koja je gusce teksture i vece prekrivne moci.Prethodni nisam isprobala,ali ovaj jesam i ostala odusevljena.Interesantna je cinjenica da sam kupila jedan,isprobala kuci i nakon sat vremena se vratila po jos jedan. 

Na policama crnogorskih drogerija sam zatekla dve nijanse,010 Porcelain i 020 Light Beige.Svetlija nijansa odgovara osobama hladnijeg podtona,a 020 osobama hladnijeg podtona. Kao sto i mozete da vidite na drugoj slici,korektor nakon nekog vremena oksidira ali se na podocnjacima i ne primecuje,ako ga setujete odgovarajucim puderom.

Odusevljene ovim korektorom dogodilo se vec nakon prve upotrebe,dakle ljubav na prvo koriscenje.Pokrivna moc je odlicna,izuzetno je kremast,ima blagi mat finish ali to ne znaci da ce vam isusivati okoloocnu zonu vec da vam se nece usecati u sitne fine linije.I vodootporan je sto ga cini pogodnim za leto i velike vrucine. Moja nijansa je 010 ,posto ja volim svetlije korektore. Jedina stvar koja mi se kod ovog korektora ne dopada to je miris,koji nestane vec nakon aplikacije.

Kamuflaza dolazi u plasticnoj tubi sa aplikatorom poput sjaja za usne i kao takav cini ga izuzetno prakticnim za nanosenje. Cena mu je malo vise od 3 e.

Da li ste probale Catrice korektore i kakvi su vasi utisci?

Do sledeceg posta,

Konstantina


3 коментара:

Претражи овај блог

Translate