четвртак, 15. јануар 2015.

INSTA POST # 5

Zdravo  :)


U ovom postu necu puno pisati,slike ce govoriti vise od 1000 reci. Na redu je jos jedan instagram post,iz mog ugla. Svi znaju da sam veliki ljubitelj fotografije i volim da uhvatim svaki detalj,grad,hranu,kolac,ljude...Veseli me i uzivam u tome.Na slikama koje slede,videcete kako sam provodila decembar i januar.





                                                klopala :)







                                        uzivala sam u nosenju crvenog karmina

                                                       vredno trenirala :)


                                                               Nista bez dobrog selfi-a :)

                                                         Moji nokti u 2015.

                                              Omiljeno tokom toplog januara u Podgorici


                                                                 Omiljena pica :)

8 коментара:

Претражи овај блог

Translate