понедељак, 15. децембар 2014.

TAFT PERFECT FLEX PENA I LAK ZA KOSU

Zdravo :)


U danasnjem postu cu Vam pricati o Taft proizvodima za stilizovanje kose. Kako vec dugi niz godina koristim Taft lak za kosu i kojim sam i vise nego zadovoljna,jer mi prvenstveno ne slepi kosu i ne ukruti previse,a sa druge strane,cinjenica koja mi se najvise dopada je ta da joj vlaga ne moze bas nista.





Sasvim slucajno sam na zvanicnoj FB stranici Henkela naisla na aplikaciju gde su poklanjali novu penu i lak za kosu istoimenog brenda.Bez imalo premisljanja sam se prijavila. Kako sam na to i zaboravila,nakon vise od 3 nedelje,poklon je stigao na kucnu adresu. Zaista sam se radovala isprobavanju,narocito pene,jer proizvode tog tipa nikada do sada nisam koristila.


Proizvodi koji su stigli su bili originalne velicine koje mozete naci i u nasim drogerijama,ne mini velicine sto me je odusevilo.Odlican potez Henkela,zaista.


O laku necu puno pricati,ali ga u svakom slucaju preporucujem,prvenstveno sto ova linija ima prelep cvetni miris,ne slepljuje kosu,vec joj dodatno daje na volumenu,kosa je mekana i oblikovana tokom citavog dana,a cak joj ni vlaga niti kisa ne mogu nista! Moje lokne stoje citavi dan.Zato je moj izbor upravo Taft vec godinama.






Sto se same pene za kosu tice,kao sto sam i napomenule,pene za oblikovanje kose nikada nisam koristila,do sada.I svakako nastavljam sa koriscenjem,zbog efekta koji pruza mojoj kosi.Nakon koriscenja pene,frizura i lokne mi traju tokom citavog dana,bez tendencije ispravljanja,jer im zaista ni najgore vreme ne moze nista. Dobra stvar kod ove pene je sto ne isusuje kose niti je ukruti,vec je jako svilenkasta i mekana.

Penu koristim tako sto je prvo kosu prosusim peskirom i nanesem je od usiju pa do samih krajeva kose.Cvetni miris pene se dugo zadrzava na kosi,barem na mojoj.


Odusevljena sam sa oba proizvoda,prvenstveno sa penom i svakako da cu nastaviti da je koristim.Pena sadrzi 200 ml proizvoda i moze da traje jako dugo jer je potrebna mala kolicina.


Da li koristite neku penu za stilizovanje kose i sa kojom ste zadovoljne?



Do sledeceg posta,



KONSTANTINA

1 коментар:

Претражи овај блог

Translate