недеља, 26. октобар 2014.

CATRICE PRIME AND FINE MATTIFYING POWDER

Zdravo :)



U danasnjem postu cu se pozabaviti puderima za matiranje lica koji sluze kao zavrsnica pri svakom sminkanju,ako imate kobinovanu kozu ili masniju T zonu,kao sto je slucaj sa mnom.Danas je rec o Catrice Prime and fine mattifying puderu. Kako sam vec na samom pocetku pomenula,sluzi kao zavrsni korak kod sminkanja,namenjen osobama koje imaju masniju kozu.



Kako i same znate,u Srbiji se Catrice jos uvek ne moze pronaci,ali ga ima u svim okolnim zemljama,tako da znate ako putujete.Ja Catrice kupujem u Crnoj Gori.
Kod ovog brenda mi se generalno dopada sto je poprilicno kvalitetan,tacnije sve sto sam probala mi je bilo odlicno a sa druge strane,cene su izuzetno povoljne.Npr,ovaj puder kosta malo manje od 5 e.

Catrice Prime and Fine puder za matiranja dolazi u jednoj nijansi,010 Translucent i namenjem je svima,ne ostavlja nikakvu boju,osim ako preterate bicete pomalo beli,izuzetno je postojan,vodootporan i matira i do 5h,sto je odlicno.Sa ovim matirajucim puderom se samo jednom u toku dana matiram,sto je izuzetno dobra stvar i preporuka za kupovinu ovog pudera.


Kako sam proizvodjac kaze,a slazem se i ja,izuzetno je lagan,ne oseca se na licu,nemate osecaj kao da ste naneli previse pudera i da ste brasnjavi,s obzirom da ga ja nanosim samo na nos i to preko kompaktnog pudera,s obzirom da tecni skoro nikada i ne stavljam.Otporan je na toplotu,odgovara svakoj boji tena i sadrzi vitamin A i E.



A ispod mozete videti i sastav pudera:


Da li ste probale ovaj puder?


Do sledeceg posta,

KONSTANTINA

3 коментара:

  1. Klasičan matirajući puder, ali valjda ga ističe to što ne ostavlja praškast trag.

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se,koristila sam ga i upravo je onako kako ti kazes :)

    Marija

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate