недеља, 17. август 2014.

LETO 2014. - INSTAGRAM POST # 3

Zdravo :)


Posle malo duzeg vremena,opet sam tu.Nakon sto sam napunila baterije na moru a potom i na planini,nastavljam sa svojim svakodnevnim aktivnostima vezanim za blog.Iskrena da budem,uzelela sam se pisanja.Trudicu se da budem sto redovnija :)

Danasnji post ne donosi nikakvu novu recenziju,vec novi Insta post gde cete u par slika videti kako sam se provodila ovo leto. Zaista sam uzivala i sa radoscu cekam sledece,leto a i putovanje :)

Uzivajte u slikama koje slede :) 



                         
                                porto montenegro     
                                                       koristio se Collistar



                                                                 Plaza time ;)




                                                              Uzivala sam maksimalno :)



                                                            Najdrazi Dubrovnik :)







                                                                         





                                                               Durmitor <3


                                                                Malo sam shoppingovala :)


                                                        Post morski shopping- zaljubljena!




Nadam se da Vam se dopadaju slike :)

Do sledeceg posta :)


KONSTANTINA








15 коментара:

  1. Koju farbu za kosu koristis? Odusevljena sam nijansom :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne slike, haljine ti odlicno stoje, bas mi se dopadaju, prave ljetnje. Pozdrav iz Budve

    ОдговориИзбриши
  3. Dugačka haljina (sa žutim detaljima) je predivna! <3
    I odlično ti stoji. ;)
    Smem li da te pitam gde si je uzela? :)
    Jako mi se sviđa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre 2 godine sam je kupila,butik Paparazo na Bulevaru :) I ja je obozavam i zao mi je sto nisam uzela vise komada ;)

      Избриши
    2. Hvala ti na odgovoru. :D

      Избриши
  4. Prelepe slike,vidim da si uzivala :)

    Bojana

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna i Ana i shopingovane stvari :)
    Pozdrav iz Cetinja
    Milena I.

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate