понедељак, 15. фебруар 2016.

BALEA DUSCH PEELING BUTTERMILK & LEMON

Zdravo :)


O gelovima za tusiranje nemam obicaj da pisem,tacnije do sada niti jednom gelu nisam posvetila posebnu recenziju. Mislila sam da je zaista nepotrebno u jednom postu pisati samo o jednom proizvodu,ali ovaj lepotan iz Balea linije to zaista zasluzuje.

Mozete samo da zamislite koliko sam opcinjena mirisom i negom,kada sam resila da o njemu pisem.


Kao sto iz samog naslova mozete da zakljucite,rec je o gelu za tusiranje sa piling cesticama,ali kljucna stvar koja me je i naterala da kupim ovaj proizvod je miris. Miris mleka i limuna. Limun je nesto sto najvise volim u slatkisima, sladoledu,kolacima,a od skoro i u gelovima za tusiranje i kremama za telo.
Ovaj gel upravo tako i mirise,poput najsladje pite sa limunom!
Kao sto sam i napomenula,sadrzi mikrofine cestice za piling koje nezno uklanjaju necistoce i izumrle cestice koze.Izuzetno je blag i moze se koristiti svakodnevno,jer su piling cestice izuzetno nezne.  
Ukoliko nekoga zanima sastav,moze pogledati ovde:

Miris se ne zadrzava predugo na kozi,nekih pola sata od samog tusiranja. Proizod je Limmited edition,tako da cu sigurno napraviti zalihe,jer ce biti idealna i za leto.Cena mu je u DM drogerijama 199 dinara.


Da li preporucujete neki od Balea gelova za tusiranje?

Do narednog posta,

KONSTANTINA

Нема коментара:

Постави коментар

Претражи овај блог

Translate