уторак, 1. децембар 2015.

FAVORITI MESECA NOVEMBRA

Zdravo :)

Danasnjim postom najavljujem favorite meseca novembra.Novembar je moj omiljeni mesec u godini,iz razloga jer sam tada rodjena. U ovom mesecu isprobavala sam nove proizvoda,vracala se starim i zavolela neke koji su zaboravljeni stajali u ormaricima punim kozmetike.


Prvi proizvod o koje cu danas pisati je balzam za negu usana,poljskog brenda Bielenda
Veliki sam ljubitelj bazlama za usne,a pored svega,volim da imam vise od jednog.Svaka torba,svaki dzep,svaki neseser sadrzi po jedan balzam. Usne su mi poprilicno suve tokom citave godine,tako da je balzam za usne neizbezan.Nemam nijedan kojem se stalno vracam,a ovaj mi je trenutno omiljeni, prvenstveno zbog mirisa maline.Dolazi u okrugloj kutijici a sadrzaj je roze boje.Proizvod jako dugo traje,a u prilog govori cinjenica da je balzam kupljen pre vise od 6 meseci. Odlicno neguje usne,ne isusuje ih ni nakon preceste aplikacije,kao pojedini balzami,jako lepo mirise i nemam osecaj tezine na usnama.Daje usnama blagu roze boju. Cena mu je oko 2 e,ne moze se pronaci kod nas.Kupljen je u Crnoj Gori.



Termalne vode su za mene preka potreba, posebno leti.I zimi je neizbezna.Volim nakon ciscenja,lice da osvezim termalnom vodom. Avene termalna voda je jedina kojoj sam vec godinama verna. Danas cu vam pricati o jos jednoj kojom sam zadovoljna.Mixa je brend koji je vec nekoliko godina na nasem trzistu,a njihove termalne kod nas jos uvek nema.Zadatak termalne vode je da osvezi kozu,ublazi crvenilo,iritacije... Moze se nanositi svakodnevno,nakon umivanje,u toku dana,a cak i preko sminke. Kao sto sam napomenula,kod nas je jos uvek nema,a moze se kupiti u Crnoj Gori.



Kada je ciscenje lica u pitanju,vec godinama sam verna jednom losionu za ciscenje. Isprobavala sam i dosta eksperimentisala, ali ovom,o kojem cu danas pisati,sam se uvek vracala. Lilly losion za ciscenje lica,za sve tipove koze,mom licu jako prija. Iako je navedeno da se preporucuje svim tipovima koze,najbolji je za kombinovanu i masnu kozu,zbog velikog procenta alkohola.Osetljiva koza treba da ga izbegava. Mom licu izuzetno prija,blag je,nimalo mi ne isusuje kozu, odlicno cisti sve necistoce i isusuje bubuljice.Ima malo intenzivniji miris na alkohol. Moze se pronaci u svim Lilly drogerijama i cena mu je oko 300 dinara.



Selective Amino keratin masku sam spominjala u vise navrata,a sada sam resila da napisem i kompletnu recenziju,jer ona to itekako zasluzuje. Rec je o proteinskom pakovanju koje u svom sastavu sadrzi keratin,amino kiseline i hidrolizovane proteine. Tacnije,namenjeno je nezi ostecene kose. Dolazi u obicnom,belom plasticnom pakovanju,pomalo neuglednom,koje vas nikako nece naterati da ga kupite.
Nakon samog koriscenja,kosa je vidno zdravija,zivlja,mekanija,svilenkastija,neznija na dodir,jaca.... Bitna stvar kod ovog pakovanja je da nece ukrutiti kosu,kao sto se desava kod pojedinih proteinskih pakovanja. Sadrzi  300 ml proizvoda a cena od  6 e,za koliko se moze naci u Crnoj Gori je itekako povoljna za kvalitet koji pruza.Cena kod nas je oko 1200 dinara.




Iz prethodnih mesecnih favorita ste mogle da zakljucite koliko volim Make up Revolution brend. Dosta stvari sam isprobala a danas je na redu recenzija korektora u nijansi Light. Paleta sadrzi 8 boja,od najsvetlije do najtamnije svetle nijanse. Sama struktura je poprilicno gusta,dosta su kremasti a pokrivna moc im je i vise nego odlicna. Cena ove palete je oko 10 e.


I red :



II red  :



I poslednji novembarski favorit je kafa koju konzumiran nekoliko meseci unazad,a najbolji cappucino mozete popiti u kaficu Doncafe u Trznom centru Usce.Posetite ih obavezno :)




Da li volite mesec novembar?

Do citanja,

KONSTANTINA

3 коментара:

  1. Bas me zanimao ovaj Lilijev losion, tj da li je agresivan, da li isusuje, itd. Potrazicu ga vec ovih dana. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tamara i ja izgleda ostadosmo bez odgovora ..? Kupila sam ovaj tonik, nije los. Kristina

      Избриши
  2. Odlicni favoriti, posebno mi je zanimljiva Make up revolution paleta :) <3

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate