среда, 29. јануар 2014.

7 PROIZVODA BEZ KOJIH NE MOGU DA ZIVIM

Zdravo :)


U danasnjem postu vam donosim proizvode bez kojih ne mogu da zamislim svoj zivot a spadaju u dekorativnu kozmetiku.To su proizvodi koje redovno i vec godinama koristim.U prvi mah sam zelela da pisem o 5 najdrazih proizvoda,ali kako nisam mogla da se odlucim,dodala sam jos 2 na listu tako da ih je sada ukupno 7.Imam dosta proizvoda koje volim ali po meni,ovo su definitivno proizvodi bez kojih bi kozmeticka industrija bila u velikom problemu ;)



Prvi na listije Bourjois Healty Mix puder koji sam pocela relativno skoro da koristim,a iako ne koristim tecne pudere,vec iskljucivo kamene,ovaj puder je sve sto sam oduvek zelela od jednog tecnog pudera.Pre svega lagan a sa druge strane,odlicne prekrivne moci i odlicnog izbora boja.Postojan i dugotrajan,lepoujednaci ten a sa druge strane ga ne masti.Prilagodjen je svim tipovima koze pa cak i kombinovanoj. Kosta oko 1500 dinara.

Lancome Rouge In Love u broju 200B sam relativno skoro otkrila i automatski se zaljubila. kako volim nude ruzeve,uvek sam u potrazi sa idealnom nijansom,a ova se cini kao da je jedna od :) Izuzetno prijatan na usnama,nije tezak,kremast i prijatnog starinskog mirisa.Nije previse svetao i neutralan,vec na usnama izgleda sasvim prirodno,blago ih oboji i dalje licu svezinu.Prva slika je bez blica a druga sa blicem.


Artdeco Camuflage Cream korektor u nijansi 13 je korektor koji koristimvec vise od 10 godina i kojem sam verna.Jako ga volim,odlicno prekriva,gust je a nije tezak,ima kamuflazni efekat i pokriva sve nedostatke na licu,pa cak i oziljke i tetovaze.Postojan,dugotrajan i vodootporan.Prva slika je korektor malo vise nanet a druga kako izgleda kada se utapka u kozu.


Lancome Blush Subtil je rumenilo o koijem sam vec pisala,u vise navrata.Divna boja,divna tekstura i jos divniji sjaj.Dugotrajno,postojano i predivno.


Loreal Super Liner jako volim zbog cetkice i zbog same preciznosti nanosenja.Cetkica je debela i laka za nanosenje,poput flomastera.Jako ga volim jer je praktican i sa njim se mogu praviti razliciti make up look-ovi,od deblje do tanje linije.


O Catrice Eye Brow olovci u nijasi 04 Blond But Browd sam pisala u vise navrata i koliko je volim.Jako dugo sam koristila Chanel olovku koja je bila najsavrsenije boje ali su u jednom trenutku povukli celu liniju sa trzista.Ova olovka ju je verodostojno zamenila.odlicne boje,potpuno prirodna i za mrvicu tamnija od moje prirodne boje obrva,odlicnose stapa sa mojim licem,precizna,mekana i ne razmazuje se.Catrice se na zalost ne moze kupiti nigde u Srbiji.

Poslednji na listi,koje je ustvari trebao da bude na prvom mestu je moj sveti gral medju proizvodima,Chanel mat Lumiere kompaktni puder u nijasi 040 Sable.O njemu sam dosta pisala,odlicne prekrivne moci,lagan na licu,odlicno ga ujednaci i matira. Koristim ga vec godinama i za sada ne mislim da ga menjam.

Da li Vam se dopadaju moji najomiljeniji proizvodi?


Do sledeceg posta,


KONSTANTINA :)

10 коментара:

  1. Sto citam vise recenzija za artdeco korektor sve vise imam zelju da ga isprobam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Rumenilo je predivno :) Jel nije previse sjajno?

    Marija

    ОдговориИзбриши
  3. Divni najdrazi proizvodi :)

    Lara92

    ОдговориИзбриши
  4. ja isto volim ovaj puder, zapravo obožavam, a kamuflaža je isto nešto bez čega ne mogu, savršena je!

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni proizvodi, sve što je ženi potrebno za osnovni make up (još samo maskara fali:D) :)

    ОдговориИзбриши
  6. Imam Loreal ajlajner i ok mi je. Na mojim masnjikavim kapcima nije previše postojan, tj. zna da se preslika. Takodje vrh posle nekog vremena više kao da ne prima tečnost. :/

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista je divno to Lancome rumenilo. I nisam do sad obratila paznju na ovaj karmin ali je boja odlicna, bas cu da ga pogledam.

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate