субота, 24. август 2013.

AFRODITA JOJOBA OIL NOURISHING BODY MILK

Zdravo :)


Nije me bilo malo duze jer sam uzivala u svom godisnjem odmoru i maksimalno iskoristila svoje vreme da obidjem uzduz i popreko celu Crnu Goru kao i prelepi Dubrovnik,koji me je u potpunosti osvojio :)
Ali na moju veliku zalost,od danas,tacnije od ponedeljka se vracam u surovu realnost ali do tada Vam poklanjam jos jedan post o mleku za telo koje me je u potpunosti odusevilo a rec je o AFRODITA JOJOBA OIL NOURISHING BODY MILK.



Sto se samog mleka tice,jako je hranljivo,odlicno neguje moju suvu kozu iako se preporucuje za sve tipove,koza mi je tokom citavog dana hidrirana. Jako je hranljivo i koza je barsunasta tokom citavog dana.

Miris je vec posebna prica i ne znam kako bih vam ga opisala. Jako nezan miris koji me podseca na kokos,pa cak i na ulja za suncanje koja u sebi sadrze pomenuti sastojak. Na bazi shea buttera je i ne sadrzi parabene i parafine.
Ovo je pravo letnje mleko za telo,sto se mirisa tice,ali ja cu ga svakako koristiti i zimi zbog izuzetne nege i sto samim tim jako lepo neguje i ne pruza osecaj zategnutosti.



Sto se same teksture mleka tice,poprilicno je gusto i malo masnije,zbog samog jojobinog ulja koje mleko sadrzi. Jako se brzo upija,ne masti kozu i ostaje blagi film. Sadrzi 250ml proizvoda i verujem da ce mi trajati dosta dugo,zbog same koizistencije.
Kupila sam ga u Podgorici,ali ga naravno ima i kod nas i kosta oko 300 dinara.


Da li ste ga probale? :)





KONSTANTINA






                 

15 коментара:

  1. Atina saturn je u skorpiji, tako da je trudnoca vrlo moguca <3 I ja sam evo 4 meseca <3

    ОдговориИзбриши
  2. nisam ga probala ali sam planirala :) super recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se za miris,presavrsen :)

    Matea

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo nema veze sa ovim postom :) i unapred se izvinjavam ali me jako zanima tvoje misljenje o keratinskom tretmanu kose, za oporavak? Jesi li ga radila ikada, sta mislis o tome? :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala keratin niti mi je u planu a i nemam iskustva sa tim :) Izvini,ali nisam bas od pomoci kada je ova tema u pitanju :)

      Избриши
    2. Hehe hvala, pitala sam te jer si negovana i vodis racuna o sebi i pratis sve trendove u kozmetici pa rekoh mozda si probala to cudo, posto ja razmisljam pa skupljam pro&contra :) (vise je contra, iznenadjujuce :))

      Избриши
  5. Probala sam gel za tuširanje, mogla bih uzeti i mlijeko jer mi je gel bio odličan :D

    ОдговориИзбриши
  6. Probala sam ovaj Jojoba gel za tuširanje i imam sve pohvale, toliko je hidratantan da mi posle i ne treba losion (eventualno zimi, tada bih mogla da napravim komplet).

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala mlijeko ali jesam gel za tusiranje i fantastičan je! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Fino deluje :)
    Mada ako je malo masnije, takva volim zimi najcesce :)

    ОдговориИзбриши
  9. Одличан, користим га већ дуже време, лако се наноси, предивно мирише, а кожа је предивна током читавог дана, гел за туширање такође сјајан, све препоруке и од мене :)

    ОдговориИзбриши
  10. Mislim da je miris presavrsen,ali mleko je vodnjikavo da to nije normalno....

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate