субота, 2. март 2013.

- BALEA -

Volim DM! Tu svasta mogu da pronadjem,volim da svrljam po njemu i uglavnom sve sto sam kupila,nisam se pokajala. Svaki proizvod koji sam kupila od Balee,kupila sam vise puta.

Prvi proizvod od Balee o kojem cu danas pisati je Ulje za telo od vanile i kokosa :)


Vec na osnovu samih sastojaka mozete da zakljucite da ovo ulje mirise poput milksejka! Pored vanile i kokosa,sadrzi jos i ulje avokada i jojobe. Ovo ulje je pravo malo tecno zlato u bocici. Nemam bas dobrih
iskustava sa uljima za negu koze jer pored toga sto mi je koza poprilicno suva,pogotovo zimi,nisam bila zadovoljna postignutim rezultatima. Ovo ulje,vec posle duzeg koriscenja,mogu slobodno da kazem da potpuno oporavlja kozu,dubinski je hidrira i hrani,koza je nakon budjenja i dalje mekana,nezna i najbitnije,mirisljava :) Jako bitna stvar je sto se dosta sporo trosi,potrebno je samo par kapljica. Kosta u DM-u oko 300 dinara,mozda malo vise.

Na redu je jos jedna mazalica za telo :) U Dm-u zaista volim da njuskam i isprobavam raznorzne proizvode,jer kako su izuzetno povoljni,ne zalim za potrosenim novcem,cak iako mi proizvod ne odgovara. Uvek cu mu pronaci neku namenu ili ga jednostavno nekome pokloniti.

Dakle,jos jedna mazalica za telo se nasla na mojoj listi omiljenih proizvoda iz DM-a.


To je kremasti uljani losion za telo sa bademovim uljem,koji pored badema sadrzi i orah,sojino i suncokretovo ulje,vitamin E i alantoin. Ovaj losion,koji se slobodno moze nazvati i kremom,zbog svog bogatog sadrzaja,jako lepo neguje suvu kozu i mislim da se bas za taj tip koze i preporucuje. Ne znam kako bi delovalo na drugim tipovima,verovatno bi bilo previse masno. Dosta je kremast i intenzivnog mirisa koji se dosta dugo zadrzava na telu. Prednost mu je sto se jako brzo upija i ne ostavlja masan trag,iako je izuzetno bogato. Sadrzi 40 razlicitih ulja. Volela bih kada bih mogla stalno da ga koristim,ali na zalost proizvod je limitiran. Cena mu je oko 350 dinara.


Sada je rec o kosi i naravno,opet Balea!
Dosta vremena posvecujem svojoj kosi koja nije zahtevna,duga je i farbam je u plavo vec dobrih 10 godina. Trudim se da bude zdrava,sjajna i lepa i pored farbanja. Volim da eksperimentisem sa kosom kada su preparati u pitanju,za druga eksperimentisanja kao sto je farbanje u neku drugu boju,nemam hrabrosti,a zarko zelim da budem crvenokosa ;)
Lutajuci DM-om naletela sam na novu liniju za negu kose sa arganovim uljem,proteinima psenice pantenolom i glicerinom. Privuklo me je i to sto je cela linija bez silikona.


Ova linija je za ispucalu i suvu kosu koja ujedno sprecava i opadanje,jaca lomljivu kosu i kosu koja je sklona ispucalim krajevima. Kremast je,kosa je jako nezna nakon pranja,krajevi su mi manje ispucali,sto se opadanja tice,zaista ne znam da li deluje,posto nemam problema sa tim. Bitna stvar je da oporavlja kosu,cini je mekom i neznom i lakom za oblikovanje. Cena mu je oko 250 dinara,mozda i manje :)

Jos jedan prozivod za kosu,ovog puta je rec o silikonskim kapima za oporavak kose.

Pretpostavljam da su kao isve silikonske kapi,predvidjena da se koriste samo za krajeve,ali ja ove kapi koristim tako sto ih na mokru kosu nanesem od usima pa sve do krajeva. Nanesem malu kolicinu medju dlanove,utrljam i nanesem na kosu. Ima jako nezan i prijatan miris. Kosa je od njih jako mekana i primetila sam da su mi krajevi u sve boljem stanju. Koristim ih vec mesec dana i vidim po krajevima da izgledaju sve bolje i bolje. ne secam se tacno cene,ali mislim da nisu skuplje od 350 dinara.


Zavisna sam o mazalicama za usne i ne mogu da prestanem da ih kupujem,stalno isprobavam nova :)  Trenutno ih imam 10 i ne planiram vise da ih kupujem,dok ove ne potrosim :)
Jedno koje najvise volim i koje mi u rekordnom roku oporavi usne je Balea SOS balm. Povoljan je,cini mi se da nije v ise od 200 dinara i vec nakon prvog nanosenja usne su mekse,hidratantnije i oporavljene. Sve preporuke.




Da li Vi volite Baleu i sta od njih koristite? :)

Pozdrav

8 коментара:

  1. Meni nažalost DM nije blizu i to me nervira :(
    Koristim ovaj Bademčić, odličan :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. март 2013. 11:39

    Da li ovaj kremasti sampon moze za plavu kosu, s obzirom da si napisala da se farbas u plavo..? malo me buni ta brineta na pakovanju..
    Odlican je blog! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije sampon,to braon su kristali :) I mene je to bunilo u pocetku,ali nigde nije navedeno da je za odredjenu boju kosu,mogu svi da ga koriste :)

      Избриши
  3. Obozavam Baleu :)Nisam probala nista od gore navedenog ali rado bih probala ulje, svidja mi se po tvom opisu :)

    ОдговориИзбриши
  4. obozavam balea proizvode :) od ovoga koristim losion od badema a volela bih da probam i kokos-limun :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман12. јун 2013. 06:31

    losa kozmetika, probala sam maske za lice i sampon, nije to prirodna kozmetika i ako pise da ima prirodnih sastojaka

    ОдговориИзбриши

Претражи овај блог

Translate